Pin-up Casino: Lisenziya > 자유게시판

Pin-up Casino: Lisenziya

페이지 정보

profile_image
작성자 Natasha
댓글 0건 조회 1회 작성일 25-12-19 22:28

본문


Pin-up


50-ci illərin retro şıkı həmişə moda dünyasında öz yerini saxlayacaq. Bu görünüşü yaratmaq üçün, qırmızı ruj, qalın qara eyeliner və dalğalı saçlar olmazsa olmazdır.


Qısa, yüksək bellikli roklar və qırmızı, mavi və ağ rənglərdə olan üst hissələr bu görünüşün əsasını təşkil edir.


Stilinizi tamamlamaq üçün, böyük, parlaq aksessuarlar, beləliklə, böyük küpə və kəşfiyyatçı şapkalar istifadə edin.


50-ci illərin ikonik görünüşünü yaratmaq üçün, özünə güvənli və şık görünmək üçün bu elementləri birləşdirin.


Qancha Qısa Tarix


1920-ci illərdə Amerika Birləşmiş Ştatlarında ortaya çıxan bu stil, 1940-1950-ci illərdə zirvəsinə çatdı.


Bu dövrün populyar jurnallarında, reklam kampaniyalarında və posterlərdə geniş yayılmışdı.


Stilin ikonik simaları arasında Betti Geybl, Ann Sheridon, Rita Heyvort kimi aktrisalar və modellər vardı.


Qadın gücünü, cəsarətini və cazibəsini vurğulamaq üçün istifadə olunurdu.


Qısa saçlar, parlaq rəngli geyimlər, qabarıq formalar bu stilin xüsusiyyətləri idi.


1960-cı illərdə moda dəyişdi və bu stil azaldı.


Ancaq 1990-cı illərdə yenidən canlandı.


Bu gün, bu stil retro moda, incəsənət və dizaynda geniş yayılmışdır.


Pin-up'un İlk Adımı: 1940-cı İl Əra


1940-cı illərdə Amerika Birləşmiş Ştatlarında, İkinci Dünya Müharibəsi fonunda, bu estetikaya xas olan güclü, müstəqil qadın obrazı meydana çıxdı. Bu illərdə, qadınlar fabriklərdə işləyir, hərbi fabrikalarında çalışır, ölkənin müharibəyə hazırlanması prosesində aktiv rol oynayırdı. Bu durum, qadınların gücünü, azmini və müstəqilliyini vurğuladı.


Bu dövrün populyar illüstratorları, Norman Rockwell, Alberto Vargas, George Petty kimi ustalar, bu yeni qadın tipini öz işlərində canlandırdılar. Onların yarattığı obrazlar, güclü, cəsarətli, gözəl və cinsiyyətə dair stereotipik düşüncələrə meydan oxuyan qadınları təsvir edirdi.


Vizual Xüsusiyyətlər


XüsusiyyətTəsvir
SaçDalğalı, bukleli, retro stillər
MakyajQırmızı ruj, vurğulanan gözlər, qalın qəhvəyi qərniz
PaltarMaye, bikini, retro stillər, qısa roklar
PozaCəsarətli, flirtli, göz alıcı

Bu illüstrasiyalar, jurnalların, posterlərin, reklam materiallarının sayfalarını bəzədi. Hərbi hərəkatlarda, fabrikalarda çalışan qadınlara moral verici bir amil oldular.


Pin-up'un İntranet Səhifəsi: 1990-cı İl Əra


1990-cı illərdə şirkətlər intranet sistemlərinə daha çox maraq göstərməyə başladılar. Bu sistemlər, işçilərin şirkət xəbərləri, siyasətləri və resurslarına rahatlıqla giriş imkanı verən, kapalı bir informasiya şəbəkəsidir. İntranet saytları, şirkətin öz logoları, rəngləri və şriftləri ilə dizayn edilmişdi.


Bu dövrdə populyar olan "pin-up" estetikası intranet dizaynında da özünü göstərirdi. Qırmızı, mavi və sarı kimi canlı rənglər, qalın xətlər, qəhrəmanlıq və cazibəli qadınların görüntüləri intranet saytlarının görkəmini formalaşdırırdı.


Bu estetika, şirkətin daha dinamik, enerjili və müasir görünməsinə kömək edirdi.


1990-cı illərin intranet saytları, bugünkü saytlarla müqayisədə çox sadə idi. Ancaq, bu saytlar şirkətlərin işçilərinə daha yaxınlaşması, informasiya paylaşımını asanlaşdırması və şirkət mədəniyyətini gücləndirməsində mühüm rol oynamışdır.


Pin-up'un Dövlət Olunması: 2000-ci İl Əra


2000-ci illərdə bu stilin yenidən canlanması, internetin geniş yayılması ilə sıx bağlıdır. Online platformalar, bu estetikanı tanıdıcıya daha geniş kütləyə çatdırmağa imkan verdi.


Bu dövrdə, retro estetikasına olan marağın artması da bu stilin populyarlaşmasında rol oynadı.


2000-ci illərin ortalarında, bu stilin ikonik simvolları olan qadın obrazları, reklam kampaniyalarında, musiqi videolarında və moda dizaynlarında daha tez-tez görülməyə başladı.


Bu stilin yenidən canlanması, yalnız estetik bir hərəkat deyildi, həm də feminizm və cinsiyyət kimliyinin yenidən təyin edilməsi ilə bağlı sosial-mədəni proseslərin bir ifadəsi idi.


Qısa Tarixi


Bu stilin kökü 1920-ci illərdə Amerika Birləşmiş Ştatlarında, caz musiqisinin və art deco hərəkatının yüksəlişi dövründə yaranmışdır.


1930-cu illərdə bu stil daha da populyarlaşdı, çünki böyük depressiya zamanı insanların moralını yüksəltmək üçün istifadə edildi.



  • Bu dövrdə, illüstratorlar kimi Charles Dana Gibson, Alberto Vargas və George Petty, bu stilin inkişafında mühüm rol oynamışlar.
  • Onların yaradıcılığı, qadınların gücünü, cazibəsini və müstəqilliyini vurğulamışdır.

İkinci Dünya müharibəsindən sonra, bu stil daha da geniş yayıldı. Hərbi qulluqçular, sevgilərinin fotolarını və illüstrasiyalarını öz yanlarında daşıyırdılar.


1950-ci illərdə, bu stil daha da cinsiyyətçi bir xarakter aldı, Marilyn Monroe kimi ulduzlar bu stili daha da populyarlaşdırdı.


1960-cı illərdə, feminist hərəkatının güclənməsi ilə bu stilin populyarlığı azaldı.


Ancaq, 1990-cı illərdə, bu stil yenidən canlandı. Moda, musiqi və populyar mədəniyyətdə geniş yayıldı.


댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.