ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Β ΕΘΝΙΚΗ γέννηση Γιαννιτσών ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Ο Βατανιακός... ζει! > 자유게시판

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Β ΕΘΝΙΚΗ γέννηση Γιαννιτσών ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Ο Βατανιακός.…

페이지 정보

profile_image
작성자 Micah
댓글 0건 조회 5회 작성일 25-05-11 11:59

본문

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Ο Βατανιακός... ζει!
a3cbb5b0377cebb4222fd9897eb847f4_L.jpg
Ο Βατανιακός... ζει! ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ

Δεύτερη νίκη του Βατανιακού στο πρωτάθλημα, επικρατώντας 1-0 στην Πέλλα της Αναγέννησης Γιαννιτσών.









 


Σπουδαίο τρίποντο για τον Βατανιακό και μάλιστα εκτός έδρας, για πρώτη φορά στην ιστορία του. Η ομάδα της Πιερίας νίκησε 1-0 την Αναγέννηση Γιαννιτσών, χάρη σε γκολ του Μίλτου Γιαπιτζή στο 38'. Οι φιλοξενούμενοι είχαν και άλλες ευκαιρίες για γκολ, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ την ίδια ώρα που οι γηπεδούχοι έβαλαν τέλος στο αήττητο σερί των πέντε αγώνων. Μάλιστα έφτασαν πολύ κοντά στην ισοφάριση, στο 67', όταν ύστερα από εκτέλεση κόρνερ του Μοσχάκη ο Καράμπελας έπιασε την κεφαλιά, όμως η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι. Η ομάδα της Πέλλας ολοκλήρωσε με δέκα παίκτες το παιχνίδι, καθώς ο νεοεισελθέντας Στεργίδης πρόλαβε να δεχτεί κόκκινη κάρτα.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΑΝΑΓ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (Κώστας Σταματίου): ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Κραβαρίτης, Χατζόγλου (46' Σιδηρόπουλος), Κουρούπης, Κάρταλ, Παλάσκας, Ιβανίδης, Μοσχάκης, Μπαργκά, Χαρμάνας, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Αναστασίου (46' Καράμπελας), Λαμπάκης (68' Στεργίδης).


ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΣ (Σάκης Παπαβασιλείου): Κουδούνας, Κολαξίδης, Γιαλαμίδης, Κωτσιόπουλος (73' Στούμπος), Λαγδάρης, Γιαπιτζής (73' Μπουζούκης), Κουλίδης, Λαζαρίδης, Γιαννούλης, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Ποτουρίδης, Φουλίδης.




ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Β ΕΘΝΙΚΗ


ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ Με 2λιτρο κινητήρα το νέο Civic Type R

Οι πληροφορίες που αναφέραμε στο C+S στις 19 Ιουλίου επιβεβαιώθηκαν και η Honda επέλεξε τελικά ένα 2λιτρο turbo για να εξοπλίσει το νέο κορυφαίο Civic.

Στην ιαπωνική εταιρεία εγκατέλειψαν λοιπόν τα σχέδια για παρουσία ενός 1.6 turbo κάτω από το καπό του Type R. Η επίτευξη της επιθυμητής ισχύος (τουλάχιστον 280 PS όπως ανακοίνωσε η Honda) θα έρθει τελικά μέσω ενός 2λιτρου συνόλου.



Οι Ιάπωνες θέλουν το λανσάρισμα του νέου Type-R να συνοδευτεί από τον τίτλο του «ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παρ αγωγής» στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Για αυτό το λόγο έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμές στην «πράσινη κόλαση», με τον Ιταλό οδηγό της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, Γκαμπριέλε Ταρκουίνι, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ να συμμετέχει σε αυτές.



Το ρεκόρ κατέχει το Renault Megane RS Trophy των 265 PS, με 8:07.97 και σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Honda Motor ευρώπης το νέο Type R έχει πλησιάσει ήδη το χρόνο αυτό. Το λανσάρισμα του νέου Civic επιδόσεων στη γηραιά ήπειρο προγραμματίζεται για το 2015. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σύστημα μετάδοσης του καυτού ιαπωνικού hatch θα αποτελείται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ ο περιορισμός του βάρους σε κάτω από 1.200 kg θα συμβάλλει στην επίτευξη των επιθυμητών επιδόσεων. ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ O Ράικονεν επιστρέφει στη Ferrari!

Ανακοινώθηκε πριν από λίγο επίσημα η επιστροφή του Φινλανδού πιλότου στην Ιταλική ομάδα. Ο Ράικονεν θα οδηγεί μαζί με τον Αλόνσο για τη Ferrari το 2014.

Ο Ράικονεν αγωνίζονταν για λογαριασμό της Ferrari την τριετία 2007 - 2009. Ο 33χρονος Φινλανδός έχει κατακτήσει το μοναδικό του τίτλο το 2007 με τα χρώματα της Ιταλικής ομάδας αλλά και 9 από τις 20 νίκες της καριέρας του. Θα τρέξει με τη Ferrari για τα επόμενα δυο χρόνια το 2014 και το 2015.



Ο Ράικονεν έκανε ν Τεμπούτο στη F1, το 2001 με τα χρώματα της Sauber. Από την πρώτη στιγμή θεωρήθηκε εξωπραγματικό ταλέντο και αυτό φάνηκε από την επόμενη κιόλας χρονιά με τη μεταγραφή του στη McLaren. Ο Ράικονεν διεκδίκησε τον τίτλο από τον Αλόνσο το 2005 όταν και πήρε 7 νίκες για λογαριασμό της McLaren. Δεν τα κατάφερε τότε, τα κατάφερε όμως το 2007 παίρνοντας το πρωτάθλημα στο Ιντερλάγος στο φινάλε με τους Χάμιλτον και Αλόνσο να ισοβαθμούν πίσω του με την ελάχιστη δυνατή διαφορά.



11%209dr.jpg



Ο Ράικονεν έφυγε άκομψα από τη Ferrari για να δώσει τη θέση του στον Αλόνσο το 2010
και η Ιταλική ομάδα τον πλήρωνε δυο χρονιές χωρίς εργασία. Ο Iceman έκανε το κέφι του στο WRC και το 2012 επέστρεψε με τη Lotus εντυπωσιάζοντας. Πήρε νίκη στο Άμπου Ντάμπι, έμεινε στη μάχη του τίτλου ως το τέλος και φέτος ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί  κερδίζοντας στην Αυστραλία.



Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθότι η Βρετανική ομάδα
δεν είχε τα χρήματα για να εξελίξει το μονοθέσιο ανταγωνιστικά προς τις κορυφαίες ομάδες. Η φυγή του τεχνικού διευθυντή της Lotus Τζέιμς Άλισον που πλέον βρίσκεται στις τάξεις της Ferrari ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για το Ράικονεν.



Από τη στιγμή που ο Φινλανδός αποφάσισε ότι θέλει να φύγει από τη Lotus εξέτασε όλα τα ενδεχόμενα. Τη Red Bull, ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ τη McLaren και τη Ferrari όπου τελικά συμφώνησε. Πιθανόν βαρύτητα σ’ αυτή την έκβαση να έπαιξε το οικονομικό σκέλος, το τι μπορούσε αλλά και το ποια ομάδα θεωρεί πως θα του δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο.




ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ
source: ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ http://footballleaguenews.gr//agenda/item/25796-ΞΏ-βατανιακΟΟ‚-Ξ¶ΞµΞΉ.html

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΠΙΣΤΙΑ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.